Gry negocjacyjno – propagandowe

Gra negocjacyjno – propagandowa

Opis gry: W Europie narodziło się nowe Imperium. Ciągłe wojny i konflikty, a przecież najważniejszy jest pokój.
Gracze wcielają się w posłów, których celem jest podpisanie ugody w słowackiej prowincji Presov.
Każda z trzech frakcji wchodzi do gry z bagażem własnych nadziei i uprzedzeń. Czy kompromis jest możliwy?
Gra ma charakter rywalizacyjny.

Cele szkoleniowe:

– siła propagandy w biznesie – jak pracownicy mają sobie z nią poradzić?,
– „kim jestem?” czyli efektywne zarządzanie rolą w procesie negocjacyjnym,
– techniki i strategie negocjacyjne,
– wyłonienie najlepszych negocjatorów,
– dobra zabawa i integracja.

Czas trwania:

Czas trwania rozgrywki: 3 godziny
Czas trwania całego warsztatu: 8 godzin szkoleniowych
Moduły szkoleniowe:
– Definicja sytuacji i perswazja przed-wstępna
– Zarządzanie rolą i jej wpływ na człowieka
– Negocjacje jako szermierka semantyczna
– Techniki i strategie negocjacyjne