Rola menedżera – ulepszanie umiejętności interpersonalnych

Ramowy program usługi

Zrozumienie roli menedżera

  •  tworzenie własnego wizerunku poprzez budowanie poczucia własnej wartości,  rozwijanie orientacji nastawionej na samokierowanie i pozytywne myślenie, mechanizm myślenia kreatywnego
  • identyfikacja z firmą, jej filozofią a cele indywidualne ludzi w firmie
  • identyfikowanie swej roli w firmie i miejsca w zespole
  • funkcje i zadania menedżera –  metoda krzyżowa
  • podstawowe kompetencje menedżera –  siatka kompetencji

Ulepszanie umiejętności interpersonalnych

  • komunikacja werbalna i niewerbalna
  • budowanie wiarygodności i zaufania w kontaktach interpersonalnych
  • komunikacja z podwładnymi, przełożonymi i osobami na tym samym stanowisku
  • elementy dobrego i złego porozumiewania się
  • rola emocji w procesie komunikacji
  • czynniki i techniki wpływające na efektywność komunikacji
  • proces komunikacji
  • model czterech aspektów wiadomości
  • style komunikacji
  • aktywne słuchanie
  • efektywny przekaz informacji

Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia

Zdobycie umiejętności menadżerskich oraz interpersonalnych wg programu szkolenia.

Grupa docelowa

Menadżerowie i pracownicy wszystkich szczebli w mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstwach, specjaliści, przedsiębiorcy oraz właściciele firm.