Kierowanie przez motywację

Ramowy program usługi

  • struktura potrzeb, hierarchia motywów
  • modele motywacji do pracy motywacyjna funkcja celów źródła zadowolenia i niezadowolenia w środowisku pracy
  • wzbogacanie treści pracy
  • zasady skutecznego motywowania (planowanie i kontrolowanie)
  • chwalenie i gniewanie się z dobrym skutkiem
  • cele firmy  a interesy ludzi
  • ocena pracowników jako element motywacji do pracy
  • kryteria oceniania
  • techniki i sposoby oceniania pracowników
  • indywidualne motywowanie
  • motywowanie a motywacja
  • motywacja a cechy osobowe
  • poza finansowe sposoby motywowania
  •  działania menedżera służące motywowaniu

Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia

Zdobycie umiejętności z zakresu kierowania zespołem opartym na motywowaniu pracowników wg programu szkolenia.

Grupa docelowa

Menadżerowie i pracownicy wszystkich szczebli w mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstwach, specjaliści, przedsiębiorcy oraz właściciele firm.