Akademia sprzedaży

Projekt szkoleń akademia sprzedaży jest programem rozwoju kompetencji i umiejętności kadry menedżerskiej zarządzającej sprzedażą i pracowników działów sprzedaży oraz kompleksową ofertą ich kształcenia. Propozycje programów szkoleniowych gwarantują optymalny wybór i indywidualne podejście dostosowane do specyfiki przedsiębiorstwa oraz uczestników szkoleń.

W ramach prowadzonej akademii sprzedaży programy szkoleń są:

  • prowadzone na różnych poziomach zaawansowania
  • indywidualnie dobierane do potrzeb organizacji
  • dopasowane do grupy uczestników
  • wyspecjalizowane branżowo,
  • prowadzone przez trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży
  • zestawiane w cykl szkoleń według potrzeb Organizacji

Akademia sprzedaży to proces, który zapewnia najwyższą efektywność prowadzonych przez nas projektów szkoleniowych. Programy szkoleniowe są zawsze indywidualnie dopasowane do specyfiki firmy, branży, potrzeb organizacji i uczestników. Optymalny dobór metod kształcenia i tematyki poprzedzony właściwą identyfikacją potrzeb jest kluczowy dla osiągnięcia efektywności szkoleń oraz wdrożenia nabytej wiedzy w praktykę. Rozwijając kompetencje zarządzania sprzedażą i sprzedaży działamy w czterech obszarach:

Szkolenia Sprzedaży

Obszary szkoleń:

  • planszowe symulacje i gry strategiczne
  • zarządzanie sprzedażą
  • obsługa klienta
  • sprzedaż i negocjacje
  • marketing i merchandising

Planszowe symulacje i gry strategiczne

Warsztaty prowadzone w oparciu o Planszowe Symulacje i Gry Strategiczne uwzględniające specyfikę branży.

WYBIERZ GRĘ I SYMULACJĘ DLA SWOJEJ ORGANIZACJI!

  • Factory™ – efektywność menedżera oraz pracownika w firmie produkcyjnej i handlowej
  • Profit Pilot™ – efektywne zarządzanie sprzedażą i kreowanie własnego rynku sprzedaży
  • Global Factory™ – efektywne zarządzanie firmą i realizacja celów na rynku konkurencji
  • Sales Activity™ – efektywny proces sprzedaży i negocjacji
  • Retail Manager™ – efektywne zarządzanie i realizowanie celów placówki handlowej (sklepu)
  • Warehouse™ – efektywne zarządzanie dystrybucją i realizacja celów biznesowych
  • Service World™ – efektywne zarządzanie sprzedażą i efektywnością w firmie usługowej
  • Car World™ – efektywne zarządzanie sprzedażą i siecią dealerską
  • Project Manager™ – efektywne prowadzenie projektów
  • Wasser Marsch™ – efektywne budowanie zespołów projektowych
  • Leadership & Performance™ – przywództwo zorientowane na strategię i osiąganie celów

Zarządzanie sprzedażą

Warsztaty dla zarządzających sprzedażą prowadzone w oparciu o interaktywne metody treningowe.

Proponowana tematyka szkoleń:

  • zarządzanie zespołem sprzedaży
  • zarządzanie przez cele organizacji
  • zarządzanie i motywowanie do zwiększenia efektywności
  • stawianie celów sprzedażowych i ich rozliczanie
  • budowanie zespołów zadaniowych i organizacja pracy
  • budowanie strategii sprzedaży i celów biznesowych
  • coaching, czyli wsparcie własnej grupy sprzedażowej
  • zarządzanie sytuacją kryzysową w sprzedaży
  • efektywne spotkania z zespołem sprzedażowym
  • efektywne rozmowy indywidualne z pracownikami
  • standardy pracy działu sprzedaży
  • key account management
  • rozwój sieci sprzedaży i pozyskiwanie nowego rynku

Obsługa klienta

Warsztaty dla pracowników sprzedaży prowadzone w oparciu o inteaktywne metody treningowe.

Proponowana tematyka szkoleń:

  • komunikacja w procesie obsługi klienta
  • obsługa klienta zewnętrznego i profesjonalny serwis
  • budowanie relacji z klientami
  • standardy obsługi klienta
  • proaktywność w obsłudze klienta
  • autoprezentacja i budowanie wizerunku firmy w procesie obsługi
  • obsługa reklamacji i trudnych sytuacji
  • telefoniczna obsługa klienta
  • typologia klienta i indywidualizacja obsługi
  • savoir-vivre w obsłudze klienta
  • psychologia obsługi klienta

Sprzedaż

Warsztaty dla pracowników sprzedaży prowadzone w oparciu o inteaktywne metody treningowe.

Proponowana tematyka szkoleń:

  • efektywna rozmowa handlowa z klientem
  • techniki sprzedaży
  • wywieranie wpływu w procesie sprzedaży
  • strategie pozyskiwania nowych klientów
  • zarządzanie własną sprzedażą, rynkiem i klientami
  • key account management
  • techniki prezentacji produktów/oferty
  • radzenie sobie z obiekcjami klientów
  • sprzedaż w trudnych sytuacjach z klientami
  • typologia klientów i moderowanie rozmowy handlowej
  • sprzedaż b2b
  • techniki sprzedaży dodatkowej i wiązanej

Negocjacje

Warsztaty dla pracowników sprzedaży prowadzone w oparciu o inteaktywne metody treningowe.

  • techniki komunikacji i autoprezentacji w procesie negocjowania
  • strategie negocjacyjne
  • efektywne negocjowanie – przygotowanie i prowadzenie negocjacji
  • psychologia negocjacji
  • techniki i taktyki negocjacyjne
  • wywieranie wpływu i skuteczne przekonywanie
  • negocjacje b2b
  • negocjacje handlowe
  • negocjacje dla kupców
  • negocjacje z partnerami międzynarodowymi
  • renegocjowanie ustaleń i umów
  • windykacja należności

Marketing merchandising

Warsztaty dla pracowników sprzedaży prowadzone w oparciu o inteaktywne metody treningowe.

  • rozwój sieci sprzedaży detalicznej
  • rozwój sieci sprzedaży dystrybucyjnej
  • pozyskiwanie partnerów handlowych
  • promocja i sprzedaż produktów
  • podstawy marketingu
  • marketing usług
  • budowanie marki i wizerunku
  • merchandising w handlu detalicznym
  • merchandising – wywieranie wpływu na klienta
  • space planning (zaawansowany merchandising)
  • category management